Fizjoterapia Kraków - Rehabilitacja Kraków Kinesio Medica

KONTAKT  |  O NAS
medycyna  |  zdrowie

Fizjoterapia Kraków

Fizjoterapia ma na celu pomóc pacjentom z różnymi chorobami pozbyć się ich poprzez zastosowanie fizycznych leczniczych czynników. Ma na celu skutecznie wspomóc proces odzyskiwania zdrowia po urazie lub powikłaniach choroby, ma również za zadanie zapobiec wystąpieniu choroby za pomocą skutecznego profilaktycznego oddziaływania. Specjaliści naszej kliniki to doświadczeni lekarze z wieloletnim stażem.

Oddział fizjoterapii w "Rehabilitacja Kraków" - to unikalne miejsce, wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt. Usługi fizjoterapeutyczne w Krakowie na najwyższym poziomie w przystępnej cenie.- żródło
Skuteczna fizjoterapia
Fizjoterapia to skuteczna metoda leczenia stawów, przewlekłych chorób, problemów kręgosłupa, a także regeneracji organizmu po różnych urazach. Pojęcie to obejmuje szereg różnych metod leczenia za pomocą prądu elektrycznego, magnetycznego, światła, powietrza itp. Zabiegi wykonywane są według zaleceń prowadzącego, nie mają przykrych doznań i nie powodują alergii.
Plan leczenia jest zawsze dobierany indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki przebiegu choroby i wyników badań. Szczególną uwagę w programie leczenie zwracamy na terapie ćwiczeń, w ramach której pacjentowi dobierane są ćwiczenia dostosowane dokładnie do specyfiki choroby.

W ofercie posiadamy zajęcia grupowe i indywidualne, dla naszych klientów dostępne są również materiały wideo do samodzielnego ćwiczenia w domu.

Korzystając z zabiegów fizjoterapii w naszych gabinetach pacjenci mogą:
  • Przywrócenie ruchomości stawów po operacjach
  • Usuwanie skutki następujące po udarze mózgu
  • Normalizację procesu fizjologiczne po chorobach narządów przewodu pokarmowego
  • Poprawić stan dróg oddechowych po przebytych chorobach

Usługi fizjoterapii w gabinetach Rehabilitacja Kraków – to nowe podejście do zapobiegania i leczenia większości chorób, pozwalające pacjentom szybko się zregenerować i wrócić do normalnego trybu życia.
Umów swoją wizytę
792-000-122